تعبیر خواب معلق بودن در آسمان


تعبیر خواب معلق بودن در آسمان


Image result for ‫پرواز‬‎

  

خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند، به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.     در قرآن کریم چندین واژه برای خواب آمده است، از جمله «حُلم» که جمع آن «أحلام» است، همچنین «منام» و «رؤیا». در احادیث نیز واژه «رؤیا» آمده است، و از خواب‌های صادق و نیکو به «مُبشّرات» نیز یاد شده است.با ما همراه باشید تا تعبیر خوابتان را پیدا کنید .

تعبیر خواب معلق بودن در هوا


دیدن معلق بودن و رها شدن در هوا نماد آرامش و آزادی است. البته دیدن این گونه خواب‌ها نیز می‌تواند جنبه‌های منفی در خود داشته باشد. معلق بودن سمبل سردی، درونگرایی و گوشه گیری است. معمولاً عدم توانایی در ارتباط و معاشرت با دیگران خود را به صورت معلق بودن در هوا نشان می‌دهد.
 

تعبیر خواب معلق بودن بستر در هوا


جابر مغربی می‌گوید:
 اگر کسی در خواب دید که بستر و رختخوابش در هوا معلق بود نشانه آن است که بسترش در جایگاهی بلند گسترده شود و از جنبه شغلی به مقام والایی دست یابد و اگر بستر او از هوا به زمین سقوط کرد دلیل که زن وی بیمار گردد ولی در نهایت شفا می‌یابد.
 
 
منابع:
کتاب بانک جامع تعبیر خواب
www.photo-biography.net

تعبیر خواب معلق بودن در هوا,تعبیر خواب معلق بودن,تعبیر خواب معلق بودن در فضا,تعبیر خواب معلق بودن در آسمان,تعبیر خواب معلق بودن در اب,تعبیر معلق بودن در خواب